torsdag den 30. august 2012

Afhængig af telefon og Facebook

Det siger min kæreste at jeg er - jeg afviser ham blankt, selvfølgelig er jeg ikke det. Som protest slukker jeg min telefon til natten, et tidspunkt jeg ellers aldrig kigger på den, så det skulle jo være nemt nok - ikke ??
Jeg har da ikke vendt og drejet mig, men tænkte da alligevel lidt på den der Tlf inden jeg faldt i søvn...

Jeg har altid vidst hvor min Tlf var, også før jeg fik mobil. Jeg har altid batteri på, og jeg er sjældent mere en en SMS væk.... Lidt afhængig er jeg nok, og det er jo ikke blevet bedre efter jeg fil iPhone..hele den nye fagre verden, blog, spil og facebook lige ved hånden.. Åh altså.

Jeg har tidligere nævnt min dejlige FB gruppe, og de er faktisk grunden til at jeg ikke føler mig afhængig, jeg er jo bare i kontakt med mine veninder... 24 timer i døgnet... Men alligevel, jeg skal jo holde mig opdateret.. Ikke ?

Jeg har tager kritikken til mig, og vil prøve at drosle lidt ned, mon man får abstinenser ??
Jeg tror nok jeg klarer den, og mine dejlige forskellige FB grupper kan nok også godt undvære mig, altså bare et par timer :)

Jeg er jo også typen der nærmest løber til telefonen hvis den ringer, jeg er skide nysgerrig, og jeg elsker at snakke, også i telefon... Måske er jeg ikke afhængig som sådan, måske bare lidt tosset ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar