fredag den 10. august 2012

Bøger om børn og forældre rollen

Hvad skal man læse af bøger når man har børn ? De findes jo i massevis.. Jeg vil løbende prøve at opdatere herinde på de bøger jeg synes der hitter.

Første anbefaling er klart" hvor lagde jeg babyen" af julia lahme.
Jeg synes den er rigtig morsom, og jeg kan godt lide alle de perfekte tanker hun har om sin barsel, som så ikke holder stik, som de fleste af os nok alle ved :)
Jeg har i gave lige modtaget de næste 2 af hendes bøger, og håber de lever op til forventningerne.
Derudover har jeg fået "rollinger og roulader" som jeg glæder mig til at kigge igennem.
Sidst men ikke mindst er der indkøbt en mere pædagogisk bog ""Ka´selv - vil selv - men du må hjælpe mig". Forfatter: Grethe Kragh-Müller
Den er jeg meget spændt på..

Jeg lover at opdatere når jeg får læst lidt mere :)
 Har I nogle forslag til gode bøger?
 En bekendt skriver til mig: Jan Gintberg:Dysfunktionel far, Lars Daneskov: Far på færde. Det er to rigtig sjove bøger for kommende/nybagte fædre, eller mødre der vil læse lidt om faderollen :) Lars er klart den sjoveste. Det var så tårene trillede :))




Ingen kommentarer:

Send en kommentar