tirsdag den 21. august 2012

Mor med mere

Når man bliver mor for første gang, forstår man pludselig begrebet multitasking.
Når man får barn nr.2 begynder man at undre sig... Hvornår vokser der flere arme ud ? Hvornår får jeg de der ekstra øjne, og hvornår kan jeg forvente at kroppen relancerer sig selv ?
Hvis vi fra naturens side er skabt til at avle x antal børn over x antal år, ja så er det mig en gåde hvorfor man ikke lige udvikler sig..
Det er da næsten umuligt at klare alt nogen gange..

I dag skal jeg putte begge unger, den store vil gerne have jeg kommer og læser en bog, og den lille har stadig brug for hjælp til at falde i søvn...
Ville ønske jeg kunne dele mig og være hos begge børn.

Eller når man ammer og den store kalder, hvor ville jeg ønske jeg dengang havde arme som elasti-pigen..

Vi klarer den jo alle sammen, men et par "forbedringer" til mor kroppen havde nu været smart :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar