lørdag den 13. oktober 2012

Wienerbrødet får en chance mere..

For et par uger siden forsøgte jeg mig med en rigtig wienerbrødsdej - folde, lag osv osv.
Jeg lavede fine flotte og lækre croissant'er. Desværre blev de ikke som forventet- så nu prøver vi igen,
Denne gang med margarine i stedet, tyndere lag og mere tålmodighed :)
Det færdige projekt skal blive lækre kanel snegle (håber jeg)

Første skridt, lave dejen.. Nu hæver den imens jeg slapper på sofaen med en lækker Chai Latte. Den lille sover og den store slapper af sammen med mig imens vi ser Mulan :)

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at høre om og se resultatet! Og fint efterårs design bloggen har fået! Det er jeg vild med!
    P.S. hvis dine winerbrød bliver gode skal du vide at jeg forventer at smage den dag vi ses :)

    SvarSlet
  2. Glæder mig også til resultatet :)) tak - sad lige og legede lidt :) - ja må hjem forbi dig en dag med lidt hjemme bag :))

    SvarSlet