fredag den 26. oktober 2012

Alene mor....

Manden er smuttet til London. Han skulle overraske sin søster (og det gik perfekt)
Hjemme i DK er jeg så med fuldtidsjob og 2 unger... Og cykel!
Vi har været ude af døren kl.7 fra onsdag morgen.
Jeg har måtte køre før tid på job, og aftnen har heddet - ind af dør, lave mad på 10 min - spise... slappe lidt af og så sove..
Jeg har cyklet 48 km på 2 dage 20 af den med begge unger på slæb.
Jeg er træt og de er trætte, og jeg nyder den første aften hvor jeg ikke bør/skal rydde op smøre madpakker og ligge tøj frem. Jeg har smækket benene op i sofaen tændt tv'et og nyder en Sonnersby!
Hatten af for alene mødre med fuldtidsjob....!
I morgen står den på gymnastik og fødselsdag, og søndag returnere manden endelig igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar