mandag den 29. oktober 2012

Jeg har taget et valg...

Nu skal der ske noget.!

Jeg er uddannet bankrådgiver, og har færdig gjort akademiudannelsen. Lige nu sidder jeg dog "kun" som kundesupporter - et godt job, hvor der stadig er meget at lære - men... Det er ikke det jeg vil med min tid.
Under en samtale med min chef i dag sammenlignede jeg det med et job som pædagog - jeg tror ikke han fattede det - måske gør i:
Jeg elsker børn, og ville elske et job som pædagog på mange områder, men jeg vil mere - det ville ikke være nok. Så ved jeg godt der er 1000 aspekter inden for jobbet, kurser fokus punkter osv. Men det var lige den bedste sammenligning - jeg vil mere!
Jeg kan godt lære mere i den jobfunktion jeg har nu, og jeg kunne blive den de andre ville ringe til og spørge om ting - men, mit fokus punkt ligger ikke der - og derfor tror jeg aldrig at jeg fuldt ud ville blive tilfreds.
Så nu skal der ske noget!
Jeg har besluttet med mig selv at rykke mine grænser, jeg skal stille flere krav til mig selv, og jeg skal ture flere ting.
Jeg er ved at tage endnu et fag på akademiuddannelsen, og når det er bestået skal jeg have erhvervsøkonomi - noget jeg IKKE ser frem til - men efter det kan jeg tage HD 2.del i organisation og ledelse - og DET tror jeg at jeg ville finde interessant.
Jeg håber at den ekstra viden vil kunne skubbe mig i den retning jeg gerne vil rent arbejdsmæssigt.

Først håber jeg at komme hjem - hjem til min gamle afdeling som jeg savner, en afdeling jeg tror jeg ville trives i igen, og som kan give mig den tryghed i bagagen jeg behøver for at kunne udvikle mig.
Målet er i sigte - der bliver snart slået en stilling op som jeg kan søge... Og jeg håber SÅ inderligt at det bliver min.

Der skal ske noget, jeg føler jeg går i stå, jeg løber og løber men kommer ingen vegne - jeg er KUN 30 år - det er alt for tidligt bare at tage til takke - og jeg har indset at det kræver en kæmpe indsats fra min side.

Heldigvis har jeg verdens bedste man som støtter mig, og som synes det er en god ide.

XXXX fingre for mig derude



Ingen kommentarer:

Send en kommentar