fredag den 19. oktober 2012

Lille bitte og ynkelig..... Og loyalitet.

Sådan har jeg haft det de sidste par dage... Jeg er syg- ikke så syg så jeg ligger under dynen, men syg nok til at burde..!

Hele ugen har vi været få mennesker på arbejde, vi har haft travlt- ej travlt er nok en underdrivelse...der har været sindssygt.... Så går man jo ikke bare hjem og melder sig syg!

I dag startede jeg dog hos lægen.
Ingen halsbetændelse- jeg var ikke engang rød i halsen!

Jeg hører til et læge hus, og alle pånær denne ene læge kan jeg godt lide..

Men jeg trak nitten, jeg trak den arrogante stodder som næsten kigger på mig som om jeg er bims!

Lille ynkelige mig har haft mega ondt i halsen siden tirsdag, skiftevis hede og kulde ture, feber og manglende appetit (dem der kender mig ved at manglende appetit så er jeg døden nær!)
Kort sagt har jeg haft det helt vildt lortet! Og her sidder han bare og kigger på mig som om jeg spilder hans tid.. Pss

Nu tager jeg på job- er loyal og hjælper min kollega (jeps vi er kun 2 + chef på job) så henter jeg mine børn- hygger med Disney sjov... Så skal jeg lige have lavet lidt data marked og afsætning (ja jeg tænkte en dag at mere viden ville være godt!! )
Kl. Ca 21 bør jeg kunne putte mig under dynen, være lille og ynkelig og håbe på en god nat...

Ynkelig.. Mig... Neeeej da ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar