mandag den 8. oktober 2012

Fantastiske blogs..

Denne verden af blogs har åbnet mine øjne - hold nu op hvor findes der mange fantastiske blogs.
Jeg er stor fan af Julia Lahme, så hendes blog følger jeg - off Course.
Den ny opstartede Mutter-Skrap
Og Marias fantastiske mad blog - og lidt flere :) Herunder MyminMy...


I dag skriver jeg for at gøre reklame - reklame for en helt speciel person og hendes blog som fylder 1 år.

Hun har hjulpet mig ind i blog verdenen, guidet mig til diverse instillinger, læst min måske kommende bog, og derudover er hun et helt fantastisk menneske fra min helt fantastiske Facebook mødregruppe.

MEN - det er ikke alt, hun har også denne fantastiske blog, med hendes fantastiske streger.

Hendes streger fortjener et størrer publikum, så derfor - klik ind, læs - del - ENJOY :)

http://myminmy.blogspot.dk/2012/10/hurraaa-1-ar-hurraaa-give-away.html

2 kommentarer:

  1. Mange tak :) Jeg er også rigtig glad for at følge med i din blog :)


    Stort kram fra Mutter-Skrap ;)

    SvarSlet