mandag den 15. oktober 2012

Mandag morgen!!

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om min kærlighed til søndages stille ro - i dag vender jeg den om, og skriver om mandag morgen...

Jeg er ikke fan af mandag morgen, vil næsten gå så vidt og sige at jeg hader! Mandag morgen.

Det er ikke så meget det faktum at jeg skal op på arbejde, det skal jeg jo 5 dage om ugen.. Det er nok mest sindsstemningen!
Efter en dejlig weekend hvor man (jeg) lever lidt i drømmeland, hvor man ikke skal op når uret ringer, hvor man kan bage kanel snegle og kvalitetshygge- så har man ikke lyst til at vågne op til virkeligheden.
Det lyder så dramatisk, det er det selvfølgelig ikke...

Men en "rigtig" mandag morgen er de morgner hvor uret ringer tidligt, man har haft en lidt skidt nat, der er mørkt og det regner!!! Sådan en morgen hvor man heller vil række tunge til uret og gemme sig under dynen.

Sådan en morgen havde jeg!

Min store dreng vågnede inden jeg skulle gå, den lille puttede i sengen med sin far.

Han fik derfor en dejlig morgen start= dyne, sofa, te, tegnefilm. Aaaah - gid det var mig.
Mine børn er så heldige at de kun skal tidligt op 3-4 dage om ugen, og hver 3. Uge kun 2 dage i ugen. Så hvorfor ikke give ham en god start på ugen. Det håber jeg at jeg fik givet ham.

Om 2 minutter står jeg af toget og cykler 7 km i regnvejr - god mandag morgen til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar