onsdag den 11. juli 2012

Vejret..

Er det vigtigt at læse vejrudsigten i Danmark ?
Nej har jeg ofte tænkt... Du kan jo overhovedet ikke bruge den til noget alligevel..

I dag måtte jeg dog sande at det nok havde været meget smart alligevel.

Jeg kiggede i skabet i morges, valget stod i mellem en fin hvid sommerkjole og et par cowboybukser.. Jeg valgte THANK GOD bukserne... hvorfor tænker du? På min 7 kilometer lange cykel tur kom der en ordentlig regnbyge... men du havde jo regntøj på tænker i.. nej nej da, for jeg havde jo ikke læst den der skide vejrudsigt..
Jeg kunne lige se mig selv ankomme til arbejde - som pt. består af 3 mænd og mig, iført en meget våd, fin hvid sommerkjole.. ved ikke om de ville grine eller græde..!
I dag slap jeg med skrækken og et par meget våde bukser :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar