lørdag den 28. juli 2012

Enden på ferien

Når ferien er ved at slutte tror jeg de fleste lige tænker, fik jeg det ud af min ferie jeg havde ønsket og håbet.

Mit svar må være ja.
Jeg fik kvalitetstid med mine børn, vi fik oplevet noget, og vi fik sol og sommer.
Alle ting som er vigtige for mig.

Vi er alle forskellige, så der kan være forskel på hvad man lægger vægt på -også fra børnenes side.

Kvalitetstid for mig er tid hvor vi har kunnet lege med f.eks. Trylledej, tegne, gå en lille tur, bage sammen, eller se en masse tegnefilm. Alle de ting vi sjældent når i en travl uge..

Det har været vigtigt at vi har oplevet noget sammen, noget vi kan huske tilbage på, og noget han kan fortælle om i Børnehaven - det behøver ikke være dyre rejser eller lange ture, men zoo og bonbonland f.eks.

Solen har været vigtig for sindet, det giver det lys og glæde man har savnet, og det giver mulighed for vandkamp, badebassin, strand ture og massere af is :)

Jeg kan holde min sidste fri-dag med ro i sindet, glæde i kroppen og smil på læben.Men det ændrer ikke på at jeg nemt kunne have holdt mange mange flere ugers ferie, og allerede glæder mig til næste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar