mandag den 3. september 2012

Tante Te... I love you

Hvis man er til te, lækkert bagværk og tøse hygge er Tante Te stedet.
Jeg elsker den skønne dejlige atmosfære, de meget service mindede tanter, den skønne skønne te og de lækre boller.
Jeg elsker hvordan Tante Te indbyder til hygge, hvordan man ikke kan undgå at blive i godt humør, og have en masse lange dejlige samtaler.

Der findes sikkert flere steder som denne, men der har jeg ikke været :)

Her har jeg været ofte, og hvergang jeg har en ny veninde med derind bliver de solgt, og elsker stedet.
Jeg får også altid købt lidt te eller andet med hjem, 100 g lækker te for 35 kr. - man kan jo ikke lade være :)

Tante te ligger inde i København, kun få minutter fra Hovedbanegården.
Jeg booker altid bord, det er ikke så stort og godt besøgt.
I dag var der dog ikke fyldt, men mon ikke det hænger sammen med det dejlige solskinsvejr, og det faktum at flere måske hellere ville sidde på en cafe i solen..

En varm anbefaling her fra :)
http://tante-t.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar