torsdag den 13. september 2012

Jeg elsker årstiderne...

Sommer er fantastisk(når den rigtigt er her) det tror jeg de fleste danskere kan blive enige om, men jeg kan også godt lide de andre 3 årstider... Jeg er glad for at bo i et land hvor man oplever alle 4 årstider, omend det ville være dejligt at have rigtig sommer i 3 hele mdr.!

Imorges føltes det som efterår, luften var kold og frisk, og himlen var blå, en helt fantastisk efterårs morgen.
Jeg elsker alle de flotte farver efteråret byder på, den friske luft og stadig strejf af solskin.

Jeg synes vinteren er fantastisk når det vælter ned med sne (i en begrænset periode) når alle børn og barnlige sjæle kaster med snebolde, kører på kælk, og kaster sig i sneen. Når den mørke triste himmel brydes af sol fra en sky-fri himmel der giver et lysende genskær i den hvide sne.

Jeg elsker foråret med alt det bringer, lys nye blomster og træer der springer ud, og udsigten til sol og sommer.

Jeg elsker alle 4 årstider på hver deres måde og med hver deres begrænsninger :) lidt kræsen må man vel godt være ;)

Billederne er solen der brød igennem forleden, og mosekonen brygger fra i morges, hvor bambier hoppede glad rundt i det fjerne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar