søndag den 2. september 2012

Der er bare noget omkring søndage..

Jeg ved der er flere som forbinder søndag med enden på weekenden, dagen før arbejdet starter igen.
Det gør jeg også, MEN.. Jeg synes også der er noget helt magisk over en søndag, specielt søndag aften.
Jeg elsker den atmosfære vi har i løbet af dagen, rent rå-hygge og tid til os selv.
Når dagen er omme og børnene er puttet falder der en ro over huset.
Benene op, tv tændt, en bid brød og en kop te. Måske er det netop fordi det er sidste dag inden arbejdet kalder, at aftenen bliver lidt mere speciel - men uanset hvad grunden er, nyder jeg det.

Jeg elsker søndage, og den slutter gerne lidt senere en andre dage (pånær lørdag) da jeg ved at mandagen kalder lige om hjørnet.... Og den elsker jeg IKKE....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar