onsdag den 26. september 2012

Så kom det pludselig tæt på..

Igår var der 2 mænd der blev stukket ned i Vanløse, meget tæt på hvor jeg har boet og haft min daglige gang.
Min mor og bror bor der stadig, det var derfor med lidt rystende hænder at jeg læste den første "nyhed"
I starten var der kun få oplysninger om de involverede, og jeg sendte hurtigt en SMS til min bror. Jeg var rimelig sikker på at han ikke var involveret, men lidt nervøs kan man nu alligevel nå at blive.. Tænk nu hvis.
Grunden til at jeg overhovedet når at tænke tanken, er at min lillebror desværre er blevet overfaldet, og har fået tæsk. Heldigvis har de aldrig været knive eller våben i den stil involverede.

Men nu kom det pludselig tæt på, det er lidt skræmmende at man ånder lettet op når man ser at det er en der er rocker relateret... Så håber jeg nemlig at det er en helt anden konflikt en hvad min bror kan være involveret i...

Jeg synes det er grimt og forfærdeligt, og ville ønske man kunne komme meningsløs vold og drab til livs..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar