tirsdag den 25. september 2012

Konfliktsky ? Normalt ikke..

Men når det kommer til f.eks min familie, er der ting jeg helst bare ville tage pr.sms..
Når jeg ved at jeg vil blive ringet op, og skal forklare, eller tage en længere snak, ja så undlader jeg ofte den SMS, selvom den sidder og og "presser" sig på.
Men hvordan får min sit budskab videre ? Hvis man ikke ved hvordan man skal formulere det, eller ikke ved hvordan man skal argumentere videre, eller hvis man frygter svaret i den anden ende..?
Ja man kan jo sende et brev, eller en mail- men der bliver med garanti ringet op igen...
Men hvordan blev jeg så konfliktsky ? Det er vel bare at gribe røret, taste nummeret og sige Hej!
Sige, hva... Skal jeg ikke have fødselsdags gave i år ? Eller er den sparet væk ?
Er man så "grådig"?
Kan man tillade sig at spørge en som normalt altid kommer med gave, om man ikke skal have en i år, når man nu oven i købet har fyldt rundt ?
Eller skal man lade den ligge.. ?

Måske er det derfor jeg ikke tager netop denne samtale, for har jeg egentlig ret til det..?

Jeg er nok typen der gerne vil være sikker, sikker på at jeg har noget i bagagen... Måske "for" sikker til tider, hvad er jeg egentlig bange for der vil ske..??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar