tirsdag den 18. september 2012

Shopping er sundt for sjælen.

Har i dag været ude og shoppe, BIG TIME, og kun til mig. Åååh det var skønt.
Manden var ude, og børnene i institution, jeg hankede op i tasken, og tog alle mine dejlige fødselsdagsgavekort med :)
Jeg startede i H&M og købte en ny garderobe, eller en god suplering :)
Købte en af de der nye BB-cream i Matas, og afsluttende købte jeg en ny jakke.
Jeg har været så dårlig til at bruge penge på mig selv, og specielt på en jakke, har brugt den samme gamle sag i noget der ligner 10 år, den er så slidt og så grim at min familie efterhånden ikke ville følges med mig :)
I dag var det slut, og en ny lækker jakke fandt plads i mine indkøbsposer :)
Alt mit nye tøj har nu fået en skyller, og er hængt op, og det føles skønt.
Jeg er glad for at jeg ikke gør det så ofte, for så føles det lidt mere specielt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar