fredag den 7. september 2012

Jeg vil skrive...

Jeg sidder på arbejde og kan ikke koncentrere mig.
Jeg er i gang med at læse Julia Lahme - Sandheden fra en løgner - og det kribler i mine fingre. Jeg elsker hendes måde at skrive på, og jeg er vild med hendes historie -så let og lige til.
MEN - jeg vil også skrive, jeg vil skrive på min blog, jeg vil skrive en novelle - jeg vil bare skrive... Jeg har lyst til at gemme mig væk i et par dage, bare læse og skrive.

Jeg drømmer om at skrive min bog færdig og få den udgivet, jeg drømmer om at kunne skrive flere bøger, kunne komme ind under huden på læserne, måske at kunne gøre en forskel.

Jeg håber og jeg drømmer, imens læser jeg min bog færdig, og skæver til skuffen hvor den næste bog af samme forfatter ligger og kalder på mig :)

2 kommentarer: