mandag den 7. januar 2013

Kender i det....

Kender i de der mennesker der får en til at krumme tæer ? Når deres måde at tale på, skrive på bare irriterer en ?
Det er ikke pænt at sige, men mon jeg er den eneste der har det sådan ?
Nogle mennesker er så bedre vidende at man efterhånden bare ikke gider lytte når de åbner munden, nogle skal altid overgå en selv uanset hvad man fortæller, og nogen, ja de er vel bare irriterende uden nogen grund - og det er jo synd..

Hvad får mig til at tænke på det her nu ?
For det første har jeg fået en ny kollega, han er flink og rar, men han prøver så hårdt at tilpasse sig, at han bliver lidt for meget, for meget i hans jokes når de er under bæltestedet, og for meget når han synes han skal bidrage med det endelige svar hele tiden. Jeg bærer bestemt over med ham, det er ikke nemt at være ny, og jeg har givetvis selv været lidt som ham :)

Her til morgen sad jeg i bus og tog med 2 børn som var ganske irriterende.. Det ene barn pev hele tiden.. Piv piv jeg skulle løbe til toget piv piv nu skal jeg af.. Aaargh det er ikke lige mig - hold op med det piberi og tag dig sammen ;)
Hans storebror var rigtig bedre vidende og ekstremt spørge Jørgen på den der bekræftende måde - hvad betyder x- er du sikker - er det det, det betyder ? - okay ja ja ... Osv osv.
Helt sikkert ganske søde børn, bare lidt trættende i mine øre her til morgen hvor begge mine ligger og sover ;)

Det er vidst rigtig mandag i mit hovede her til morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar