fredag den 4. januar 2013

I am back....

Så er jeg tilbage - det tog mig lidt tid at komme på banen igen, og ved egentlig ikke helt hvorfor.

Nu er vi i 2013 og med et nyt år skal nyt startes. Det nye for mig er blandt andet en sundere livsstil for hele familien, mere træning til mig, og forhåbentlig i mål med den ændring jeg startede på sidste år.
I 2011/2012 tabte jeg jeg mine graviditets kilo, og 10 kg ekstra, jeg nåede en vægt jeg var tilfreds med, men nu skal jeg strammes op, og have en sundere livsstil, noget der kan give mere energi og glød ;)
Så håber at kunne smide nogle sunde og lækre opskrifter herind i 2013 :)

Jeg håber 2013 byder på ferie i det sydlige, varme sol og vand :) og ellers skal der faktisk ikke ændres på meget - vores liv er generelt godt, og det skal der holdes fast i :)

Lidt 2013 tanker her fra mig - vender stærkt tilbage ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar