onsdag den 23. januar 2013

Kampen mod kiloene og ud og spise..

Jeg vil gerne af med 4 kg mere - smed jo 25 efter barn nr.2 på 10 mdr, men nu skal der strammes op og tabes lidt.
Igår skulle jeg så på skøn cafe tur med en skøn veninde, hvilket ikke helt matcher kcal tælling.. Jeg havde spist fornuftigt i løbet af dagen og holdt mig på måske 3-400 kcal. Morgenmad smoothie, Frokost med rugbrød og kylling pålæg, og ellers kun min kaffe og massere af vand.
Når jeg tager på cafe gider jeg ikke sidde og spise en tør kyllingefilet, så hellere samle kcal sammen :) så jeg fik burger med kartoffel både - MUMS. Tog så en danskvand at drikke.
Til dessert tog jeg beslutningen om en Chai latte - den smagte skønt, men ved jeg skulle have taget en skøn the i stedet - oh Well... Skal ud og spise burger igen på mandag så satser ikke på vægttab lige nu, bare ikke en stigning ;)

Men det var sundt for sjælen at få luftet ud, og maks hygget :)

Natten bød på sovende børn så skal vidst ikke klage i dag ;)

Rigtig god onsdag til jer alle..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar