fredag den 11. januar 2013

Eksamen er overstået = fredags hygge

Var til eksamen i DMA i dag, har været rimelig afslappet og skulle som udgangspunkt bare bestå, men fik sørme 7 - lækkert lækkert.
Så siger min lære, et lille 7-tal - men hvad skal man bruge det til ? Der står jo bare 7 på eksamens beviset... Synes det er sjovt at de nævner det :) også surt at få et STORT 7 så hellere et lille 10...

Nå men jeg er færdig og glad - var hjemme hos mine drenge kl.13 og har nu en lang dejlig hygge fredag :)

Nu venter min Jussi Adler bog på - nu hvor mine aftner ikke står på læsning af statistikker. Har høje forventninger til den, så er meget spændt - det er også derfor jeg har ventet med at tage hul på den, jeg vil have tid og ro :)

Jeg har Julia Lahmes bog liggende stadig, har ikke fået læst den færdig, desværre den sidste af hendes bøger er bare ikke samme format som de første, så skal nok lige have den på afstand, og læse den igen med andre øjne :)

Rigtig god weekend :)

2 kommentarer:

  1. Det er bare den bedste måde at starte weekenden på! Endnu engang tillykke!

    SvarSlet
  2. Ja de vat skønt - tak søde :)

    SvarSlet