fredag den 21. september 2012

Ikke et eventyr, men håber på en happy ending.

I dag skal manden og jeg, på et romantisk ophold, en overnatning og gourmet middag.

Til min fødselsdag modtog vi et gavekort til denne tur, sidste uge gik det op for mig at jeg havde smidt selve bonnen væk - altså den der beviser at det hele er betalt.. DOH!

Efter lange snakke med netto får jeg genskabt bonnen, og sendt den på mail onsdag - så var vi klar.. eller..

Der skete nemlig det at i lørdags røg manden ind i et kraftigt hold i ryggen, vi regnede med det blev bedre, men ak oh ve - nu her fredag er det på ingen måde bedre, og natten er bevis der på:

Torsdag aften var jeg til forældre møde, og han havde puttet ungerne. Jeg er hjemme ca kl.22.
Den lille begynder at pive og jeg går derind, han karter rundt og først lidt i 23 kan jeg hoppe i seng. Maks en time efter er han der igen, og har nu kastet op, hmm mærkeligt tænker jeg, tager lagnet af, tørrer ham, og putter ham. - Håber i seng igen, naiv som jeg er. Ikke længe efter har han kastet op i hele sengen, og denne gang uden lagen på.. Hmmmm - Smider ham ind til manden og tager betræk af, skyller lidt osv.
Han når at kaste op en gang mere inden klokken rammer 2. Så er vi endelig ved at sove, så rejser manden sig og tænder lyset ude på badeværelset - behøver jeg nævne at den lille vågnede rimelig meget op??
Manden proglamere at han kører på skadestuen da smerterne tager til.
Han kører.
2 minutter efter kalder den store - "Jeg skal tisse...." Jeg hanker op i den lille, som jo ikke sover og tøffer ind og hjælper den store. Nu er vi alle 3 vågne og klokken er kun 2.30.. Jeg smider begge unger ind i min seng og vi ser lidt tv.
Inden kl.4 sover vi heldigvis alle igen, og manden er retur fra skadestuen - desværre uden de stor råd eller bud på smerter, udover hold i ryggen..

Kl.7 vågner begge unger MEGET friske... Det var vi ikke....
Nu er klokken 11.30 og om 2 timer kommer svigermor og henter ungerne, og om 3 timer kører vi afsted.

Jeg er nervøs for om vi er for trætte til at holde os vågne til klokken rammer 22 og jeg er nervøs for om manden kan sidde og spise en hel middag uden for mange smerter.

Det startede så skidt, men håber på en happy ending..

2 kommentarer:

  1. Det er jo den bedste historie ever! Så kunne der heller ikke gå mere galt og du kan da være helt sikker på en happy ending :)God tur og nyd hinanden!

    SvarSlet
  2. Vi havde en skøn tur, smider et indlæg i aften :)

    SvarSlet