søndag den 9. september 2012

Fy skamme..

Jeg føler jeg har forsømt jer. Det er ikke med vilje! Jeg er ved at skrive på en bog, jeg håber jeg en dag kan blive færdig med den, og jeg håber den kan blive udgivet, og at I alle vil købe og læse den :)
Udover det har der været drama i min facebook gruppe, det har været hårdt. Derinde har jeg jo nogle rigtige gode veninder (selvom jeg ikke har mødt dem) så når de skændes og blive kede af det, sure eller skuffet- ja så påvirker det mig. Vi er nu et par medlemmer mindre, men jeg håber at vi som gruppe kommer videre og at vi som veninder får et godt og trygt forhold igen :)
Om en lille uge bliver min store dreng 4 år, så det tager nok også lidt af min tid, men jeg vender stærkt tilbage med lidt opskrifter på kage og muffins :)

Rigtig god søndag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar