mandag den 6. august 2012

Weekend tanker..

Har i weekenden været travlt optaget af at fejre min egen lille milepæl. I den forbindelse kommer der snarest et par opskrifter herind. En nem velkomstdrink, en dejlig kage, og helt helt igennem fantastisk brød til tilbehør.

Men inden da, så skal I lige have et par tanker om gaver...
Jeg elsker gaver der er tænkt over, gaver der ikke går 100 efter ønskesedlen. Altså der skal jo ikke misforstået, et gavekort til en butik man ofte bruger er jo også helt igennem fantastisk :)
Men de gaver der giver et ekstra lille smil på læben.
Det er for mig M&M's i fodboldholdets farver, køkken ting som er udover dem man har ønsker sig, eller et slotsophold.
Fik også en kurv med div. fiske konserves... Lidt spøjst ved første øjekast men det var pakket sammen med et gavekort til en akvarie forretning... Gennemført siger jeg.

Det elsker jeg.

Jeg må se om jeg selv kan være lidt kreativ i næste weekend hvor jeg skal have fundet på 2 gaver...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar