tirsdag den 28. august 2012

Tog og bus-venner.

Du kender dem godt, de mennesker du ser hver evig eneste dag i samme tog, eller med samme bus som dig.

Min første bus ven fik jeg i 2006 ca. Vi tog samme bus hver morgen, og efterfølgende samme tog.
Efter en mdr tid eller lign. Begyndte vi at snakke sammen, vi delte ikke personlige ting, men snakkede om vind og vejr, og arbejde. Det var rigtig hyggeligt, og jeg så frem til at se hende om morgenen... Tosset, ja ganske vidst.

Jeg har på nuværende tidspunkt flere tog venner, et par stykker jeg bare nikker og siger hej/godmorgen til, og enkel som jeg gerne fører lidt samtaler med.
Vi er rigtig gode til at brokke os over DSB sammen :) ha ha - og ellers er det bare lidt hygge small talk..

Måske er det bare fordi jeg er en åben person, men jeg tænker det da er meget normalt at dele er par ord med et menneske man ser hver dag.
Sidst nævnte "fulgte" mig igennem min graviditet, og havde ventet spændt på jeg kom tilbage til toget 10 mdr efter, så hun kunne høre om sidste nye skud på stammen.

Jeg synes det er en dejlig ting :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar