tirsdag den 21. august 2012

DSB - had/kærligheds forhold..

Jeg elsker at jeg kan cykle op til stationen og bare hoppe på toget.
Jeg elsker at det kører mig der hvor jeg vil til..
DSB er fantastisk når det virker, lidt dyrt ja, men med et mdr.s kort glemmer man det lidt og nyder at man bare hopper på...

Men hold nu op hvor har jeg også stået og sagt grimme ting på perronen..
Når toget IGEN ikke kører fordi: det har regnet, sneet eller været for varmt!!! - undskyld det er Danmark vi bor I. Ikke ??
Jeg hader når højtalerne brøler at der er problemer med en køreledning eller et spor skifte.... IGEN!

Hvis man ikke var så afhængig af at togene kørte til tiden og kørte hver dag ville det jo ikke betyde lige så meget, men man sætter jo sin lid til at de fungerer...

Jeg er tilmeldt noget SMS service, så får jeg pænt en SMS når der er bøvl med toget.. Lyder som en skøn ordning ikke ?? Super fedt at få en SMS kl 16.45 om at der er problemer med togene, specielt når man der har ventet i 30 min!!!
Det virker desværre som oftest slet ikke efter hensigten...

Når toget ankommer til enkelte stationer kan man høre i højtaleren:"til tiden..." jo tak det forventede jeg egentlig også...

Men uanset hvor meget jeg brokker mig, kører jeg troligt med DSB hver dag, og nyder når det "kører på skinner"

God dag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar