fredag den 3. august 2012

Milepæle.

Milepæle i ens liv kan være flere ting, men vil for de fleste være en alder, typisk de runde fødselsdage fra 30 år og frem.... Der er jeg nu!

Gisp, om mindre en en uge bliver jeg 30 år... Det er lidt vildt synes jeg, og giver lidt kriller i maven.

Det rejser også det store spørgsmål, nåede jeg det jeg ville nå inden jeg blev 30 ? Hvis jeg lever til jeg bliver 90 år så ja, dør jeg i morgen (7-9-13 og alt det der) nej så gjorde jeg nok ikke.

Med udgangspunkt i det første, hvad ville jeg have skrevet som ung på en "det skal jeg opnå inden jeg bliver 30 seddel" ? Alt afhænger jo nok af min alder og hvilken periode jeg var i mit liv :/ men - jeg ved at familie altid har stået højt på min seddel, jeg ville have en dejlig lykkelig familie.
Jeg ved også at karriere har stået højt, så jeg ville nok også have et punkt med job.
Så tror jeg faktisk ikke at jeg har haft andre specifikke ønsker til de ting jeg ville opnå, og selvom det virker som enkelte ting, så kræver familie og karriere en del.
Men for at opsummere, JA jeg har nået hvad jeg ville, jeg kan træde ind i 30'erne med oprejst pande.

Men jeg træder også ind i 30'erne med nye mål.
1. Opret hold lykkelig familie og job.
2. Få rejst mere og oplevet mere
3. Opdrag mine børn til gode drenge

Jeg kan godt se jeg ikke har de store krav til mit liv og de vilde ønsker og mål, for mig er der en ting der er vigtig ved hver milepæl:
Er jeg og de nærmeste omkring mig lykkelig ? Hvis Ja, så har jeg opnået alt jeg ønskede på denne jord :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar