torsdag den 30. januar 2014

LCHF igang i 14 dage

Så rundede jeg 2 uger på LCHF...
Vægten:
Jeg hat tabt 2 kg (havde faktisk tabt 2.3-2.5 på et tidspunkt ?) 
Jeg fik aldrig målt mig inden jeg startede men kan tydeligt se ændringer ved min mave og mærke det på bukserne, og det virker jo ;)

Energi og søvn:
Jeg er lidt små syg så mærker ikke at have fået mere energi, har også en lille fis der sover dårligt så har heller ikke helt mulighed for at fornemme om jeg sover bedre..

Kosten:
Jeg har smagt en masse nye retter og virkelig sprunget ud på dybt vand et par gange.
Det er svært at være 31 år og mega kræsen og så bryde ens rammer, men jeg prøver og jeg kæmper, og håber at få drengene med på sigt..

Overordnet:
Jeg er ikke ved at droppe det overhovedet, og mange ting vil jeg nok blive ved med at holde fast i.
Min morgenrutine med en oopsie og te med fløde elsker jeg :)
Jeg klarer fint at undvære brød generelt men skal have bagt et stenalderbrød så en enkelt skive rugbrød kan være ok :)
Jeg savner ting som croissanter og frugt... Og mine lakridser..
Jeg snacker når jeg er på job, og tror jeg skal ud af en vane, men synes jeg får dårlig ånde og så er en lakrids tyggegummi eller andet jo nemt.. Men men det bliver sjældent bare ved 1 stykke..
Flæskesvær har været en god ekstra snack :)

Nye indkøb:
Jeg skal have købt kokosolie og sukrin kan jeg mærke, men ellers klarer jeg mig med "almindelige" varer :)

- jeg er klar til de næste 14 dage og ser stadig med spænding frem :)

Jeg skal nok få skrevet hvilke opskrifter jeg har prøvet :)
Smider lige lidt billeder af mine 14 dage ;)


Morgenmad weekend (ost, æg, tomat smør)


Forsøg på LCHF boller, de skal klart laves  igen.

Toast med oopsie og te med fløde mmmmm

Hjemmelavet is

Fredag aften ;)


Tortilla i hvidkål - mums

Ostepizza her med salat og dressing - mega mums


Øhm squash pasta som øh... Smagte lidt for godt 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar