mandag den 23. juli 2012

Påklædning..

Har lige været en tur i bonbonland og må sige at jeg undres.. Undres over om visse mennesker ikke ejer et spejl, eller om de er totalt ligeglade.. Eller om fokus ligger andre steder..

Mit første møde var en ung dame (hvad kalder man sådan en i 30'erne ?? Nå men på vej op i en rimelig heftig tur kigger jeg ned og opdager at hun har iført sig 10 cm sorte stiletter.. Bevares de var da flotte, men travede selv bonbonland rundt i 9 !!!! Timer og tænker bare mit :)

Så stod der den kraftige dame, inter ord om vægt eller "det må man ikke have på med den vægt" intet i den stil, men.. Hun havde i ført sig er tæt siddende lyserøde jogging ensemble, med en for lille trøje med en anden kort tætsiddende blå bluse under.. I AM so Sorry, men hold da op, det så bare ikke heldigt ud.

Så stødte jeg på en pige på 19-20 år som jeg troede havde glemt at tage tøj på :-O hendes shorts var så små at de stort set ikke dækkede hvad man mener bør dækkes forand, det stof der var blev så dækket af hendes lår, og ps de var hudfarvet = hun så nøgen ud... Tror ikke jeg behøver at nævne hvordan de så ud bagtil ;)

Sidst men ikke mindst skal vi lige have et hankøn på banen, manden i 40'erne med den store øl vom, som havde klemt en hvid bonbon tshirt, istørrelse small hen over maven - se det var smukt :)

Dertil hører alle de damer der tænker leggins og en kort bluse er helt fint, eller damen med den hvide bluse og de ekstremt fremtrædende brystvorter :)

Ooh jeg undres men hyggede mig :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar