fredag den 27. juli 2012

Legejunglen... Et hit

En klar anbefaling her fra. Forleden var jeg i legejunglen Slangerup med mand og børn. Hold da op et hit. Jeg var ikke meget for at gå indenfor når nu vi endelig har fået sommer, men et par timer uden sol var nu meget rart..

Der var 3500 m2 legeland, og da den lille var under 18 mdr og gratis betalte vi 210 kr. Vi var der i 3 timer men man kunne sagtens bruge længere tid der.
En kæmpe fordel var også at man jan komme om formiddagen, tage et andet sted nogle timer og komme tilbage igen gratis.
Der var en fantastisk service, og det var tydeligt at alt var nyt (og rent ;) )

Hvad legede vi med:
Den store på knap 4 brugte lang tid på de store oppustelige hoppeborge, en "vulkan" man kunne kravle højt op af, og generelt det store rum hvor man kunne løbe rundt og lege fange leg, øve sig motorisk, rutsje mm.

Den lille på 1 år var lidt træt, men det der hittede var:
Bold bassinerne, trampoliner, hoppepude, rutsjebane og fodboldbanen.
Den store, AKA min mand, syntes at alle de gratis arkade spil var et kæmpe hit.

Som mor og den med det praktiske syn, var jeg tilfreds. Der var fin sikkerhed, et mindre legeland til de helt små, mulighed får at lade børnene drøne lidt rundt selv, mange borde og stole, og generelt godt overblik.
Fint toilet og med pusleplads.

Jeg er spændt på at komme igen, både fordi det var et skønt sted, men er også spændt på hvor populært det bliver, og hvad det har af betydning.

Men som første gangs besøgende gik vi derfra glade, og med dejlig trætte børn.

"prøv det, prøv det"

2 kommentarer:

  1. Uhhh glæder mig så meget! Vi tager afsted i morgen!

    SvarSlet
  2. Er spændt på at høre hvordan I synes det er :) skriv endelig.

    SvarSlet