torsdag den 12. juli 2012

Jeg tror jeg ka.. Jeg tror jeg ka...

Forleden morgen da jeg cyklede mine børn i institution, hvilket foregår på cykel med trailer, der kæmpede jeg lidt med at komme op af en bakke... Ja ja men det ER altså hårdt med 30 kg på slæb... Nå, men imens jeg langsomt bevæger mig lidt slingrede op af bakken, hører jeg en ringelyd, jeg kigger mig tilbage og ser en cyklist. Det er tydeligt at hun tænker "hu Hej her kommer jeg" jeg trækker lidt ind til siden og kæmper videre. Da jeg er ved toppen undres jeg, kigger tilbage og sørme om den anden cyklist ikke stadig kører flere meter væk.., det er lidt ligesom toget i dumbo "jeg tror jeg ka, jeg tror jeg ka... Jeg vidste jeg ku, jeg vidste jeg ku.." bare uden afslutning... Nu når jeg nedstigningen og sætter ekstra turbo på, efter en lille bakke og nedstigning yderligere er hun helt sat.. Ha HA 1-0 til mor her. tænker stille at det da må være lidt pinligt for hende.. Jeg ringer i hvertfald ALDRIG med klokken hvis jeg ikke er sikker på jeg kan overhale, efter denne dag.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar