mandag den 3. marts 2014

Tid til at være lidt mere liberal...

Var til bryllup i lørdags, og brød for første gang mit strikse LCHF.
Ikke meget, bare 2 små stykker brød og lidt chips, og 1 dåse sodavand.. Ikke dårligt vel ? Og jeg følte ingen anden trang, det var rart at holde mig til mine principper men samtidig nyde dagen :)
Søndag bestilte jeg en stor fed burger, pillede top brøddet af, men spiste bunden og 5 pomfritter...
Har været på sporet i dag, dog drukket et stort glas tyndt saftevand..
Spiste rodfrugter til aften, og det er der jeg vil hen.. Jeg vil stadig skære mine kulhydrater helt ned, men spise F.eks sunde rodfrugter, tage et glas saft eller et par vingummier. Men ved at hvis min krop stadig skal have glæde ved de gode ting ved LCHF skal næsen være i sporet, de få udsving må ikke medføre at jeg mister kontrollen. Jeg vil stadig gerne spise lækker mad, og elsker når det smages ekstra til med fløde og bacon, og er blevet glad for mange af de alternativer der findes.
Så små justeringer, så må vi se hvordan det går :)
Har kun tabt 3 kg ca. Måske 3.5 men fik beskeden 4 gange i lørdags om at nu måtte jeg ikke tabe mig mere.. Mit bmi ligger på 22.5 så jeg er ikke undervægtig, men fint i midten, og har heller ikke behov for at tabe mere, men hvis jeg lever godt og et par kg mere ryger, så tror jeg ikke der sker noget ved det :)

Morgenmad/frokost i dag stod på ruskomsnusk og smagte skønt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar