lørdag den 15. marts 2014

2 mdr. På LCHF (om et par dage)

Ja så kom jeg vidst op på 2 mdr. Med LCHF - det som lige skulle være et forsøg 1 mdr tid, tjaa det er vidst blevet til en livsstils ændring... Grunden til at jeg elsker LCHF er at jeg spiser sundere, er meget mere lækker mad med smag.. Dybest set har jeg skiftet rugbrød ris og pasta ud med grønt - og sundere grønt en før, jeg spiser meget mere kål, rødkål spidskpål, hvidkål.. (Skal øve nogle flere sunde grøntsager) 
Ja jeg har ekstra fedt i min mad, men ofte er det fløde, lækker sovs, lækker dressing bacon eller lign. Ting som giver en lækker dejlig smag - min ost er en fuldfed lækker ost med smag, og min te med lidt fløde eller kaffe med olie smager skønt :)

Jeg har tabt mig mine ca 4 kg og min krop går ikke amok hvis jeg træder ved siden og er social ;) jeg kan hygge ned lidt guf i biffen smage bryllups kage til bryllup, og tage et glas vin om aftenen.
Jeg elsker det guf jeg kan lave på LCHF og det eneste jeg synes jeg kan savne er eb lækker varm og sprød nylavet bolle - men når jeg spiser den, er jeg sikker på den smager fantastisk :)) 

Jeg tror ikke at LCHF er usundt, jeg synes ikke jeg tilfører meget ekstra fedt, og kød ved jeg at jeg ikke spiser mere af en før, - så jeg ved bare at min krop har det godt, og jeg spiser meget mere grønt en tidligere - min mad smager godt, jeg er glad og mæt - what's not to like ??

Aftensmad i dag (toast og fransk hotdog er til børnene)


Min morgenmad :) mmmm



Ingen kommentarer:

Send en kommentar