onsdag den 26. februar 2014

Hvad har jeg altid i mit køkken LCHF

Hvad er vigtigt for mig at have til rådighed på LCHF:

Smør
Ost (fed havarti)
Græsk yoghurt 
Fløde (bruger ikke meget, men lidt i kaffen )
Sukrin 
Kokosolie
Oopsie - eller æg og philadelpiha ost til at lave dem
Mandler/mandel mel
Husk

Selvfølgelig også grønt, men det variere mere.

Vi har ofte squas da jeg bruger det som pasta, og gerne tomat agurk og salat, kål eller lign.

Jeg køber ofte tun eller torskerogn som jeg spiser til frokost hvis der ikke er rester.

Bacon og æg vil jeg gerne have til weekend, men ellers kun hvis det skal i aftensmaden.

Cheddar har vi også ofte, til oste pizza eller som gratinering.

De sidste par dage har aftensmaden stået på steg - flæskestegs sandwich, og rester med rødkåls salat.
I dag stod den igen på tomat suppe som bare er et hit.



Og et frokost billede 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar