mandag den 17. februar 2014

1 mdr. På LCHF

Så rundede jeg den magiske mdr på LCHF jeg havde sat mig for.

Jeg har nu tabt 3 kg, efter en "kamp" om kiloet fra minus 2 til minus 3 kg. Ved ikke hvorfor netop det kg var så svært, men tænker at jeg netop nu bevæger mig i de aller sidste kg min krop vil af med.
Har lige 1 mere jeg gerne vil smide, men det er vidst mere et forfængeligheds kg. - og så skal der strammes op, hvis jeg nogensinde kan tage mig sammen.

Jeg har levet striks LCHF eller dvs bare striks nok til at nå ketose og vægttab.
Vil kæmpe videre i ketose til det sidste kg er væk, og så skal jeg lære at kombinere en "normal" livsstil med LCHF - men altså stadig et lavt indtagelse af kh.

Vi har lært at variere vores retter derhjemme, og en del af dem vil hænge ved, pasta vil "altid" værd squash og pizza vil blive lavet på ost.

Vi er blevet bedre til grøntsager og salater og det er jo en fed ting at tage med sig.

Jeg kan ikke helt mærke en forskel i krop søvn mæthed eller velvære - men håber på det kommer, om ikke andet så har jeg det jo godt :) var ikke plaget af alt muligt inden, så nok svært for alvor at mærke en forskel :)

Jeg kan godt lidt grundpillerne i LCHF og satser på jeg på sigt kan finde en sti der hedder alt med måde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar