tirsdag den 3. september 2013

Så er jeg tilbage...

Tillod mig vidst at lade bloggen stå helt helt stille og nød min ferie, men nu er jeg tilbage :)

- de næste par indlæg vil handle om vores ferie en anmeldelse af spies - sunwing resort med Lollo og Bernie og alt hvad der der til kommer, lidt snak om Cypern mad mm.

Jeg skrev et indlæg på et tidspunkt om Alwill og hendes lækre design, den lille overraskelse var en barsels gave til min veninde, et par fine bukser til deres lille pige, og et par storebror shorts til drengen (jeg tror og håber det hitter hos dem :) )- jeg elsker hendes design, kvalitet og sygning er også helt i top, så mon ikke der bliver købt lidt mere på sigt... :)

Ellers så tæller vi ned til at den store bliver 5 år - tiden flyver bare af sted, vi kæmper med at finde på gode ønsker til drengen der har (næsten) alt, og ikke bare ønsker sig ting helt ukritisk. Heldigvis hitter LEGO altid, nu er det lego chima, Ninjago, og superheroes, og eller Avengers, Hulk, Ironman og Thor - så mon ikke der bliver en del gaver i den stil ;)

Vi har i år holdt 3 ugers ferie sammen, det er længe siden det er sket og vi har elsket det :D - de første 1½ uge ca. var vi hjemme med besøg i legejunglen, zoo og ellers har den store virkelig øvet sig på sin cykel som han er blevet mega sej til :)

Inden ferien for alvor blev skudt i gang havde jeg fødselsdag, fik en ny brød bage bog, så håber at få afprøvet nogle opskrifter snart så jeg kan ligge lidt inspiration op :)

Inden vi rejste spiste vi Pulled Pork, vi lavede det efter en lækker opskrift, alt lavet selv inklusiv bollerne, super lækker mad til 2 dage inklusiv gæster - har I ikke prøvet det endnu, så prøv det - bare en gang :)
Jeg tog opskrifter fra blandt andet Marias mad side (der skulle være et link et sted på min blog til hendes blog ) - Bollerne fra hende blev super super lækrer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar