onsdag den 12. juni 2013

Elsk dig selv men...

Kig nu i spejlet!
Jeg er måske lidt dobbeltmoralsk, men so be it.!

Jeg er fortaler for at man ikke skal dømmes på udseende, og at man kan være smuk uanset størrelse, farve, bryster eller ej. Men...

Jeg bliver aldrig fan af folk der enten er ligeglade, fejlinformeret, eller mangler et spejl...
Forleden så jeg en kvinde i en alm T-shirt, tydelig uden bh med en taske som lige skar imellem de 2 lange flagrende bryster med strittende vorter... Fred være med det, men hold nu op det var ikke pænt...

I morges gik en ung pige forbi mig, tydelig overvægtig med størstedelen på maven, men... Hun havde små shorts på som sad stramt under maven, og en stram tynd bluse på. Hun var en køn pige, men i det tøj så hun bare endnu tykkere ud - og jeg kan ikke lade værd med at tænke at der må have været et hav af alternativer der havde klædt hende bedre.

Som sagt måske dobbeltmoralsk, men jeg forstår nok bare aldrig hvorfor nogle går i tøj som tydeligt ikke er pænt til deres kropstype... Måske synes de det er pænt, måske har de ikke andet, og sidst måske bare fordi de kan... Og det skal de have lov til :) - så har jeg lov til at synes det ikke er så pænt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar