onsdag den 6. februar 2013

Jeg har været "blue"

Jeg har haft et par dage, måske en uge hvor humøret bare har været i bund :(
Vi får ellers pludselig nattesøvn derhjemme, og der er ikke noget sygdom som sådan.
Men job har været lidt øv, og motivationen har manglet, vejret er trist og koldt, og tiden jeg har haft med ungerne efter job har været præget af at jeg egentlig mest har haft lyst til at smide mig i sofaen. Jeg har elsket at de har været der, men hvis de bare lige legede selv ville det være perfekt.
Om det er vinteren der trykker, "bøvl" på job eller en omgang PMS (som jeg ikke normalt får) ved jeg faktisk ikke.

Men udover 2 dages intensiv hovedpine synes jeg at jeg er på vej op igen nu. Så skal vi bare have lidt lækkert forår og så kører vi :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar