tirsdag den 26. februar 2013

I am back to blue...

Øv... Sådan har jeg det lige nu.. Øv!
Jeg keder mig på job, gider ikke lave noget, er uinspireret, træt doven og ugidelig..! Jep all of the above...!
Jeg er træt, den lille er blevet nemmere at putte, men for tiden smitter det slet ikke af på nattesøvnen... I nat var den hel gal, og den store toppede det med at vågne kl.3-4 og være træt, sur og ked..! Weee
Så nu venter jeg på toget, jeg gider ikke og jeg orker ikke, og er lykkelig for st cyklen først skal i brug kl.16....
Jeg har en aftale efter arb. Jeg glæder mig til at se 2 dejlige tøser, men jeg har også er lille sug i maven over at køre tidligt og komme sent hjem.. Efter sådan en nat er det aldrig sjovt at drøne tidligt afsted, og slet ikke når der egentlig ikke er så meget vigtigt at komme efter...
Men hver dag håber jeg at være en tand mere aktiv, nå at lave alle opgaver, sørge for at hjælpe de andre, og være et frisk pust og et aktiv - for tiden ender min dag bare aldrig med at følge intentionerne...

Jeg har fri på torsdag og fredag - torsdag står på ren slap af, og fredag står på hygge med ungerne. Jeg håber at få det ønskede ud af de 2 dage.

Rigtig god tirsdag, håber jeres humør er bedre en mit... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar