lørdag den 25. januar 2014

På LCHF livsstil - nu 9 dage inde..

Hvad kan jeg mærke/se:
Mindre oppustet
Prutter mindre
Har tabt 2 kg
- det er det, endnu ingen følelse af mega overskud eller lign. men det skulle komme kan jeg læse mig til.

Er det svært?

Det svære for mig er min kræsenhed, og det er det jo altid, men på alle kost ændringer hvor grøntsager bør være en stor del af maden har jeg lidt problemer, og når nogle af de grøntsager jeg så kan lide er no go så bliver det svært.
- ellers er det ikke svært, man skal huske på det hele tiden hvad man ikke må, specielt når ens hverdag er fyldt med sukker alle vegne. 

Jeg lærer nyt:

Jeg prøver at spise en masse nye ting, og udvider min horisont :)
Prøver en masse forskellige opskrifter af som også kan gavne familien, og det er lækkert, noget med større succes en andet.
Jeg vil prøve at ligge links ind til de opskrifter der hitter her.

- status nu: jeg fortsætter og synes det bliver nemmere, jeg er meget stærk når jeg først beslutter mig noget, så ingen smuthuller. Jeg har fundet flere ting som virker for mig at spise, og prøver at have de vigtigste ting i hjemmet så jeg nemt altid har et eller andet.
Økonomisk er det lidt dyre fordi vi ikke alle spiser det - min mad købes defor udover vores almindelig budget - dig har vi lidt flere fryse rester.

Er spændt på hvad resten af uge 2 på LCHF byder på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar