lørdag den 4. januar 2014

#godt nytår# 2014

Så blev det 2014, endnu et år er gået med en masse oplevelser.

I 2013 mødte jeg flere af de dejlige mødre fra min mødregruppe på nettet, først i Madsby i sommers, Se her
og senere til en "uden børn" fest her hos mig.Her
Det var fantastisk at møde dem, og jeg glæder mig til at møde flere dejlige mødre i 2014.

2014 startes med de traditionelle fortsæt, bare nogle små "krav" til mig selv...
Jeg skal tabe mit vinter sul (december kostede mig 4 kg ) jeg skal af med ca. 4 kg inden bryllup 1.3
Så skal min hud plejes bedre, så har indkøbt rense, skrubbe og creme produkter til overkommelige priser.



Generelt skal vi som hvert år spise en tand sundere en sidste år, et lille skridt hvert år ser ud til at virke for os.

Jeg ønsker jer alle et godt nytår, og håber  jeg kan dele mere med jer i det nye år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar