torsdag den 18. juli 2013

Styr dit stress kvinde..

Skulle med toget i morges som altid, og inden jeg når op til toget hører jeg høje stemmer. Da jeg kommer op på perronen kunne jeg se en mand med en kuffert, hans kone og deres datter, hun har vel været en 15-16 år.
Toget er så småt på vej ind, men der er stadig tid.
Datteren prøver at tjekke ind imens hendes rejsekort stadig ligger i tasken, og der driller lidt.
Her bliver mor stresset..
Hun råber "tag den nu ud af tasken.." Og da datteren løber hen til en anden stander (tæt på og stadig i ok tid) kan jeg bare høre hendes mor gentagende råbe hvor er du dum - tag den nu ud - hvor er du dum...
Datteren tjekker ind og de kan roligt gå ind i toget.
Argh stress lige much vil du..
Vi kan alle blive stresset og råbe, men jeg syntes de havde rigeligt tid, og så er jeg bare så meget imod at man bruger ordet dum...!
Jeg håber de stresser lidt ned når de er kommet på ferie ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar