mandag den 5. november 2012

Legejunglen fortjener en husker!

Så tog vi i legejunglen igen, denne gang med 2 fra min mødregruppe, og deres børn.
Jeg var alene med begge unger, og havde valgt at tage barnevogn med. Jeg har nogle "poser/futter" til at putte om hjulene, så jeg kørte fint rundt uden at svine.
Det var dejligt at have vognen med til opbevaring, og den lille (17 mdr) tog en lur på en time.
Vi ankom 10.30 ca og blev til 15.15.
Den store var i fuld gang hele tiden, og elskede det.
Vi spiste lidt hjemmebagte boller, drak slush ice og ungerne fik også en is :)
Der var mange der havde fået samme ide - rigtig mange. Der var op til flere fødselsdage- men jeg syntes alligevel der var god mulighed for leg alle steder.
Den store brugte nok sammenlagt 2 timer i en oppustelig krokodille sammen med 10 andre børn - den var et hit.
Han kravlede også op af "vulkanen" selvom han ikke turde rutsche ned.. Tsk tsk.. Men 3 måske 4 gange fik han overvundet sin frygt, lagt sig på maven og rutschet ned...
Alt i alt endnu et fantastisk besøg - på trods af sved, opkast og mennesker uden pli. (Ingen af ovennævnte var "os" ;) )

Billedet er lånt fra Internettet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar