mandag den 25. november 2013

Mangel på tid, og vinteren kommer snigende..

Har ikke skrevet længe, og det beklager jeg.. Der er travlt på job, og er ved at tage et ekstra fag så jeg forhåbentlig kan læse HD 2.del næste år.. Selvom jeg lige nu næsten ikke kan overskue det...

I dag vågnede jeg op til et hvidt landskab, knitrende frost under mine sko og min cykel, december er nær sammen med alt det gode den bringer :)

Først har jeg Julefrokost på arbejdet, glæder mig til en hel dag hvor stress er afløst af glæde og dejlig stemning.
Første søndag i december er der julemarch, en dejlig tradition - kender i det ikke så læs om det på nettet, man støtter vores trængte julemærkehjem.

Når mit projekt er færdigt og afleveret håber jeg at få tiden til en masse julebag, glæder mig allerede til duften at vaniljekranse, brunkager og pebernødder :)

Så på gensyn i december :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar