tirsdag den 9. april 2013

Udvidet min horisont.. Sticks n sushi

I går skulle jeg mødes med 3 fantastiske piger/damer/kvinder (hvad siger man hunkøn fra 25-30??) fra mit Elevhold.

Vi er ude og spise sammen en gang i kvartalet ca, og igår faldt valget på sticks n sushi på 12 sal i Tivoli hotellet.
Jeg spiser ikke sushi, og kommer generelt sjældent på så "fine" steder :) så det var en spændende oplevelse.

Først ankommer jeg til hotellet og tager den fancy elevator op på 12 sal.
Her bliver jeg taget imod, min jakke bliver taget og jeg bliver vist til bordet - med en fantastisk udsigt over byen.
Så får jeg en varm vaskeklud til hænderne - wow...
Jeg fik super lækker kylling og ris, og edermame bønner - en grøn grøntsag jeg faktisk kunne lide :) stort hit.
Jeg drak 2 glas lækker juice til maden, spiste en lille creme brulé til dessert sammen med en Chai Latte, og kom af med 312 kr. Det syntes jeg ikke var dyrt.

Jeg havde en fantastisk oplevelse både med atmosfæren og maden.

Mit selskab var uden tvivl også medvirkende til en fantastisk aften, det er altid skønt lige at ses og vende verden :)

Har man ikke været på sticks n sushi bær man klart prøve det, også selvom man ikke spiser sushi :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar