mandag den 18. marts 2013

Mandag - en ny dag truer....

Så blev det mandag, søndag er min bedste dag på ugen, det er mandag ikke!!
Nå, men op og tage ja hatten på:
Opskrifter fra i går kommer snart, knækbrødet blev super godt og skal klart laves igen, pølsehornene er en gammel kending, og bollerne var fra samme dej - enkelte med en udhulning i fyldt med syltetøj - ungerne elskede det.
Tomat suppen fik lidt justeringer, den store spiste 3 portioner så selvom jeg syntes der manglede lidt smag var han yderst tilfreds.

Nå, mandag... Natten gik ok, med kun afbrudt søvn fra 2-3 så stort fremskridt.
Morgenen gik super, det blev bus i stedet for cykel i dette blæse vejr.
Børnene var nemme at aflevere og sidder nu i bussen på vej på job, til en 2 dags uge - wuhu...
Frokosten i "madpakken" er tun, løg lidt citron lidt Mayo, salat tomat agurk og gulerod - og jeg glæder mig MAKS :)

Onsdag skal jeg se en skøn veninde og hendes helt nye bebs, og fredag skal min store dreng lave MGP med børnehaven, tror faktisk det tegner til en god uge :)

Rigtig god mandag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar