mandag den 25. marts 2013

Homo, trans eller bi - sexuel - et mode fænomen ??

Nej det synes jeg bestemt ikke.
Mit indlæg har sit udspring i denne blog: http://almostesben.wordpress.com/
Som omhandler Esben der er født som Line Sofie.
Jeg har haft en længere "snak" inde på min FB gruppe, og ikke alle er helt enige, en mente at det var "så moderne" og "synd for barnet"
Min mor er lesbisk, hun har levet flere år som heterosexuel, men fik for ca.15 år øjnene op for hvem hun virkelig var, hun trodsede den indre stemme der i mange år havde ønsket hun skulle leve efter normerne, og trodsede hendes forældres modvilje - hun sprang ud som lesbisk pg blev pludselig et helt menneske.
Min bror og jeg har kun set den positive side- en gladere mor!

Jeg har en veninde, som trods det faktum at hun for 5 år siden sprang ud, forelskede sig i en kvinde og giftede sig, nu er i et heteroseksuelt forhold med en nyfødt baby. Jeg puttede hende i kassen bi-seksuel indtil jeg fik snakket yderligere med hende. Hun passede ikke ind i en kasse - hun er bare sig selv. Og det er jo også det vigtigste - hvorfor skal man putte folk i kasser ?
Jeg er ligeglad med hvem de er kærester med, bare de har det godt!

Tilbage til Esben.
Sjældent har jeg mødt en forældre der læser sit barn så godt - han ønsker at være en mand - så skal han da blive det!
Hvorfor skal man leve halvt ?
Jeg er sikker på at han bliver en bedre forældre ved at følge sit ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar