mandag den 17. december 2012

Mine opskrifter udeblev...

Mine vaniliekranse plejer at være lige i øjet, men denne gang smager de bare anderledes :(
Mine brunkager smager fantastisk men er blevet lidt bløde - måske for tykke ??
Mine jødekager er både sprøde og gode, men tænker at det egentlig er en lidt kedelig kage..
Næste år (måske i weekenden) bliver det helt andre kager, - måske klejner?
Måske karameller o.lign.
Nu står det sort på hvidt, så mon ikke jeg kan huske det til næste år :)
Men julestemning kom der - og fredag kl.15.25 når jeg smutter fra job, er jeg sikker på den topper...

Glædelig jul

2 kommentarer:

  1. Min mors vaniliekranse var heller ikke gode, kedelige og grove på den forkerte måde. Vi ved ikke hvad der gik galt, for det er samme påskrift som de sidste 15 år :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt - det er nok bare ikke kranse år :)) hvis jeg når det i weekenden skal jeg lave dine italienske julekager (var det det du kaldte dem?) for at prøve noget helt nyt.. Og måske karameller - men nu må vi se hvad tiden byder på :)

    SvarSlet