onsdag den 5. december 2012

Lys i en kold og mørk tid..

Jeg elsker december mdr. Jeg elsker når sneen daler ned og der ligger et fint hvidt tæppe over landet, jeg synes det er så smukt, og det lyser mørket op.

Jeg elsker alle de flotte lys folk har på deres træer og huse, og er der noget smukkere en at gå en tur i mørket med sneen dalende, og de flotte lys, som bryder mørket.

Når man så kommer hjem, kan man varme hænderne med en god kop kaffe eller te. Min last for tiden.... Chai te latte :) Mmm

Om ikke så længe begynder juletræerne at komme, ude på torvet foran job står et stort oplyst juletræ - flottere bliver det ikke :)

Alligevel kan jeg mærke at jeg har lidt sværere ved at komme i stemning i år,... Jeg har job og skole tyngende over mig, - og mandens fødselsdag....
men er sikker på efter D.16 der kommer min stemning i top.
Der er skole helt slut, og der skal bages julekager i stor stil - der skal købes træ, og der skal ligges gaver under.

Og jeg glæder mig meget til at mind unger skal pakke gaver op juleaften, og se deres glæde og smil.

God sne-dalende december dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar